"Tworząc tego bloga mam na celu wywołanie pewnego impulsu, który będzie początkiem czegoś rozwijającego, jakiegoś progresu."

wtorek, 8 lutego 2011

Polecam

Tworząc tego bloga mam i będę miał na celu wywołanie pewnego impulsu, który będzie początkiem czegoś rozwijającego, jakiegoś progresu. Internet daje nam możliwość poszerzania horyzontów, konfrontacji wiedzy, rozwijania pasji. Podam kilka adresów stron, blogów, które w pełni zawierają wcześniejsze zdania. Są to inicjatywy ludzi, którzy chcą się podzielić swoją wiedzą, pasją. I robią to w sposób bardzo ciekawy.
Politycznie niepoprawnie - czyli blog Krzysztofa Miśkiewicza, który w bardzo alternatywny sposób komentuje aktualne wydarzenia polityczne. Spogląda na to z zupełnie innej strony niż gazety, telewizja czy portale internetowe.
Strona miłośnika kubańskich cygar - autorem tego blog jest mój forumowy znajomy. Żałuje,że nie znam go osobiście. Sergiusz pisząc, pokazuje nam świat cygar. Recenzje, artykuły, rankingi - wszystko po to aby przybliżyć nam, czytelnikom kawałek jego pasji. Nie da się ukryć, że do mnie to bardzo przemawia, w końcu cygara to genialna sprawa.
Forum cygarowe - tak, cygara to temat, który będzie przewijał się przez tego bloga jeszcze wiele razy. To forum, to wielka cygarowa encyklopedia. Dzięki niemu dowiaduje się ciekawych rzeczy, a dyskutujemy tam nie tylko o cygarach.
Jazz-rockowa Płytoteka - Audycji Pana Tomasza Kotyli, chyba nie trzeba przedstawiać. Ogromna wiedza i pasja, wyjątkowe podejście do audycji radiowej i przede wszystkim świetna muzyka.
Tych adresów będzie pojawiać się z czasem co raz więcej. Wszystkie będzie można znaleźć w pasku po prawej stronie. Tam też zamieściłem "szafę grającą", będę wrzucał tam kawałki, które ostatnio wpadły mi w ucho.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz