"Tworząc tego bloga mam na celu wywołanie pewnego impulsu, który będzie początkiem czegoś rozwijającego, jakiegoś progresu."

sobota, 12 lutego 2011

Po prostu Myśl...

"Cześć jestem Paweł.
Ironia to moje drugie imię, Cynizm, to trzecie. Moja najlepsza przyjaciółka to Wyobraźnia, a Myśli to moje zabawki. Mam też malutkie dzieci, nazywają się Słowa. I solidnie „przypakowanego” kumpla… zaraz zaraz, jak mu było… a wiem! Czyn. Mój świat ma jednego wodza – na imię mu Czas. Jest tu też taka suka o imieniu Rutyna, chodź dawno jej nie widziałem..."

Polecam część II.
"Po prostu Myśl", to blog, jak już zdążyliście się zorientować, Pawła. Paweł jest postacią niezwykłą. Nie przez przypadek przytoczyłem cytat z jego bloga. Każdy z nas ma pewną wizje świata, problem w tym, że spora część "wizjonerów", ma problemy z rozwijaniem jej. Chodzi o to, że dochodząc do pewnego punktu, wcześniej wybranego jako szczyt, osiadamy na nim i zostajemy "zwycięzcami". Paweł nie jest tego typu człowiekiem, Paweł wyznacza sobie kolejny szczy, walczy i osiąga go. Mam ogromną przyjemność znać go osobiście. A wszystkim tym, którzy tej przyjemności nie doznali, proponuję zaglądać na jego bloga.
Sam jestem potwornie ciekaw co tam znajdę, a jego światopogląd jest niezwykle interesujący. (Nie)Stety, bardzo często ma rację.
- Pawle, skąd u Ciebie taka lekkość pióra?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz